دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1399 - 14:22
احمدی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

توجه به ورزش آکادمیک منجر به ارتقای آکادمیک و تجربی ورزش می‌شود

سرپرست مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ورزش دانشگاهی منجر به ارتقای ورزش کشور می‌شود. در نظر داریم با ادامه روند برگزاری مسابقات سطح کیفیت ورزشکاران برای مسابقات آسیایی سال آینده بالاتر ببریم.
کد خبر : 520889
Screenshot_۲۰۲۰۱۰۰۵-۱۳۵۲۴۲_WhatsApp.jpg

علیرضا احمدی سرپرست مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: خوشبختانه پس از 8 ماه مسابقات دوچرخه‌سواری را برگزار می‌کنیم.


 وی افزود: این مسابقات از سطح خوبی برخوردارند و ورزشکاران توانسته‌اند آمادگی خود را حفظ کنند و باقدرت در این مسابقات حاضر شوند. در این دوره از مسابقات ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و در نظر داریم با ادامه روند برگزاری مسابقات سطح کیفیت ورزشکاران برای مسابقات آسیایی سال آینده بالاتر ببریم.


سرپرست مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: ورزش دانشگاهی در ورزش کشور تأثیر به سزایی دارد و منجر به ارتقای آکادمیک و تجربی ورزش می‌شود. از دانشگاه آزاد اسلامی که پس از چند سال در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سوای شرکت کرده است، تشکر می‌کنم. حضور این دانشگاه با قدرت بوده و اعضای این تیم از بهترین‌های کشور هستند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته